Insomnie in timpul sarcinii? Afla cum sa o combati!

Insomnie in timpul sarcinii? Afla cum sa o combati!
Insomnie in timpul sarcinii? Afla cum sa o combati!
User Rating: 5 (1 votes)

Numai o femeie insarcinata stie ce inseamna, cu adevarat, perioada in care o noua viata creste in pantecele sale. Aceste luni sunt pline de emotii, de nerabdare, dar si de momente dificile, precum nopti nedormite sau activitati preferate desfasurate cu un efort mai mare.

O viitoare mama are nevoie de odihna si relaxare pe perioada sarcinii, pentru ca orice sentiment este resimtit si de catre bebelus. Insa, exista mai multi factori care pot provoca insomnia unei femei in aceste momente. Printre ele, se numara durerile de spate, greata, disconfortul termic, miscarile copilului ori emotiile si nelinistile. Daca si tu te confrunti cu astfel de probleme, este bine sa stii ca exista lucruri care te pot ajuta. De exemplu, pe site-ul https://www.mamaboutique.ro/ gasesti o varietate de produse pentru gravide, care iti pot face viata mai usoara in aceste 9 luni, pe care le poti achizitiona cu o simpla comanda!

Descopera ce poti face pentru ca noptile tale sa fie linistite si odihnitoare

  • Hainele sunt foarte importante pe parcursul noptii si trebuie sa fie potrivite si adaptate in functie de temperaturi. In sezonul cald, poti imbraca camasi de alaptat pentru mame, care sunt perfecte in timpul sarcinii, dar si dupa nasterea copilului. Acestea sunt confectionate din materiale moi si nu au cusaturi care sa te deranjeze. Din acest motiv, camasile de noapte sunt o investitie avantajoasa, pe care este bine sa o iei in considerare.

  • Pernele pentru gravide sunt si ele printre obiectele care te vor ajuta sa te odihnesti mai eficient, mai ales in ultimele luni de sarcina, cand bebelusul creste si burta devine mai greu de suportat. Sunt fabricate din texturi delicate si au in interior o compozitie speciala, care sporeste confortul tau. In plus, acestea te ajuta sa gasesti o pozitie de somn ideala in aceste momente.
  • Poti face o baie calda in fiecare seara, pentru a te relaxa. In plus, uleiurile de baie in aromele tale preferate sau lumanarile parfumate te pot ajuta sa creezi o atmosfera placuta, care sa faciliteze odihna. De asemenea, un masaj usor din partea partenerului tau poate face minuni!
  • Incearca sa faci sport pe parcursul zilei, pentru ca miscarea fizica nu inseamna un numai un risc mai scazut de insomnii, dar si un corp mai sanatos si o recuperare mai rapida.

  • Alimentatia este foarte importanta si este bine sa eviti zaharul si cofeina, mai ales in cantitati foarte mari. Nu este indicat sa iti impui restrictii foarte dure, mai ales ca vei pofti, probabil, o diverse alimente. Insa trebuie sa ai grija la excese!
  • Elibereaza-te de ganduri negative. Relaxarea psihica este la fel de importanta ca cea fizica, atat pentru tine, cat si pentru copilul tau!

Incearca aceste metode si vei avea nopti linistitoare, in urma carora te vei trezi odihnita si pregatita pentru o noua zi minunata!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*